2 Temmuz 2008 Çarşamba

PARTY- gurup kurmak

Guruplar bazı zor gurup questlerini yapmak yada “şu kadar sayıda bundan öldür” questleri için iyidir. Raid olmadığı sürece beş kişiye kadar bir araya gelip quest yapabilirsiniz.
Ayrıca ilk Zindanlar 5 kişilik gurup mekanlarıdır. Bir gurupta en az(!) bir tank ve en az(!) bir healer olması bence ŞARTtır. Bu işi çooook kolaylaştırır. Tank düşmna siper olur. Healer onu tedavi eder geriden. Bu arada diğerleri agroya dikkat ederek Boss’a girişirler.
Şunu sık sık hatırlamaya çalışın bu oyunu oynayanlar arasında 50-60 yaşında dedeler de var 7-8 yaşında onların torunları da var. Ve HAYIR. ŞAKA etmiyorum. Benim tanıdığım çok sıkı ve iyi oyunculardan bazıları babam-dedem yaşımda kimisi ise 15-16 sında..
Geniş bir yaş yelpazesi ve hemen her millet ve dinden insan. Uyumlu, esnek olmak Party-Gurup ve guild ilişkilerinde önemlidir. Unutmayın siz ılımlı ve anlayışlı olursanız çevrenizdeki insanlar da buna büyük ihtimalle aynen cevap vereceklerdir. Bu iyi bir arkadaşlığın başlangıcı olabilir. Beraber level atlarken arkadaş olduğum paladin, hunter ve mage vatandaşlarla 40 level boyunca zindandan zindana koştuk. Onların bana nazı geçerdi benim onlara. Bunu sen al sana daha çok lazım diye bana silahları bırakanları mı dersiniz benim için geri dönüp ihtiyacı olmayan questleri yapanları mı dersiniz.. Karşılığında ben de hiç işim olmayan yerlerde onlar için koşturur dururdum tabii. Karşılıklı iyilik yapmak arkadaşlığın doğasıdır. Dengeli bir alışveriş varsa ne mutlu..
İyilikle baş edilemeyen oyuncular için yapacak tek şey onlarla araya mesafe koymak ve bir daha bir arada bir yere girmemek olmalı. Böyleleri de oldu. Onlar hep kendilerine yontuyordu ve sonunda bütün arkadaş çevresi bir bir onları dışladı.
Adınız önemlidir. Çalmayın, kazık atmayın, doğru-dürüst-adil oynayın, hak etse bile tutabildiğiniz yere kadar küfrü saklayın(rapor edilirseniz küfür BAN sebebidir ona göre hehe. Ceza da yiyebilirsiniz bir hiç uğruna).

Hiç yorum yok: